Kizlar benim gibi olan var mı bilmiyorum
Ben pcos kuyum ve bebeğim tüpbebek.Bebeğim 9 aya yaklasti mama+meme gittik bu zamana kadar ama 6.ay ek gıdadan beri hepten memeden uzaklaştı. bu arada ben kiloluyum ve istediğim gibi doğum kilolarını veremedim ve daha hiç adet de olmadım.
Kadın doğum doktoruma kontrole gittim o da emziririken adet olmaman normal dedi ben en azından Tarlusal adet söktürücü verir diye bekliyordum:(
İkilemde kaldım sizce başka kadın soğuma gitmeli miyim? Kilo da veremiyorum hep böyle kalacakmisim gibi hissediyorum :(((