Ya polise birşeyin verildiği nerde görülmüş. Adamlar kelle koltukta çalışıyor gören yok, cb miting yapar Van’da, Gümüşhane’deki adamı Van’daki mitinge görevlendirirsin izinli gününde, ek görev ücreti zaten yok. Polis gariban. Devletin değer verdiği yok. Şark düzenlemesini kitleyiverdiler giderayak, aile düzenini alt üst ettiler. Allah belalarını versin. Hiç sanmıyorum promosyon vereceklerini