Hanımlar 33 günlük bebeğim var şimdiye kadar göğüslerim baya şiş ve süt dolu oluyordu göğüsümün biri yara oldu veremedim taş gibi oldu artık ağlaya ağlaya emzirdim çok büyüdü bebeğin ağzına sığmadık göğüsümün başı tam çekmedi sağma pompası ile sağdım 60 cc çıktı biraz rahatladım iki gün emmedi şimdi göğüsüm çok yumuşak acaba sütüm mü kesildi şuan geliyor süt ama eskisi gibi şişmiyor çok yumuşak tecrübeli anneler akıl verin çok ağladım ondan mı gitti sütüm acaba