Mrvll 5 aylıkken rahatva dönmeye başladığında indirdim düşmesin diye anne yani oldugu için kenarı alcakti iyi ki indirmisim demiri yamulmus bebek agirlasinca düşmedi şükürler olsun şuan anne yani kisminida kaldırdım yukari tamamen park oldu çünkü şimdide dikilmeye başlıyor düşer diye korktum iyi yapmışım umarım anlatabilmisimdir 🤭