Oğlum üç yaşında maşallah tuvaletine alıştı. Tek sorun koşarak tuvaletini yapıyor. İki keredir. Kovaya yapıyor. Eşimde tutturdu klozet alalım ışıklı sesli severek ona yapar . Ya öğrenmiş çocuğa ne tuvaleti çocuk bildiğin yapıyor yani . Neyse aldık pişmanım ben bu adamın kafasına uydum aldım . Takıntılı ya hata yaptım galiba 😰