Bebeğimin 3 4 gündür bez sayısı çok az. Günde 2 yada 3 bez değiştiriyoruz. Kakasını 4 5 gündür yapmıyor. Noluyor anlamadım, çişide turuncumsu gibi. Doymuyor desem ağlayacak, durmayacak. Yarın aşımız var sağlık ocağına gideceğiz oraya soracağım ama çok moralim bozuluyor böyle olunca. Normalde günde 6 7 bez değiştirirken niye böyle oldu ki