Alfabeta Hanımlarr 18 aylık hala emziriryorum ve adet olmadım daha normal mii bunu yaşayan var mı aranızda
GizemYe Alfabeta ben 1 yıla kadar normal karşılanabilir diye biliyorum. Bence bir kadın doğum hekimine görünmeniz gerekir. Ben 2. Ayda oldum.
Alfabeta GizemYe ever düşünüyorum gtmeyi ama bazıları emziriliyorsa iki yıl olmaması da normal diyor bilmiyorum tabii en doğrusu bi doktora görünmek
kenankaan Alfabeta sıkıntı değil dedi doktor, prolaktin yüksek oldukça adet görmez rahim. Sık ve yoğun emziriyordu ondan dolayı demişti
Alfabeta kenankaan bende öyle sütüm fazla ve sürekli emziriyorum nerdeyse memede yasıyor cocugum ondan galibaa benimde ama yinede vi görüncem doktora
kenankaan Alfabeta tabi yine gidin. Zaten normalde de kadın doğuma arada kontrole gitmek lazım. Ben rutin 6 ayda bir giderim.