Olur 🙂 bebekler sadece aç oldukları için meme istemezler. Annesini özlerler,korkarlar,ağrısı sancısı olur,kaygılı olur. Yanı birçok konu onlara memeyi arattırır. Büyüdüklerinde bile öyle. Korkar meme ister,düşer ağlar meme ister. 🤷♀️
Bu arada sütün ağrı kesici etkiside vardır 😉