Kızlar bugün 11 den beri bez takmiyorum 3 yaşında ama kaka tutma problemi ile savaştık 1 sene o yüzden bu zamana kaldı ki zaten 3 yaş tam zamanı diyor doktorumuz bende başladım nerdeyse 1 saat oturdu tuvalette oyunlar oynadık şarkılar söyledik 1 sene boyunca kakasını yapmayan zorla yapan lavma kullanan çocuk öyle bı yaptı ki o bile şok oldu ve tuvaleti sevmeye başladı bile güle kaka diyip sifonu çektik falan sonra söyledi anne diye cisimizi yaptık derken sorun yoktu ama 2 dir biyerlere girip çişini yapıyor acaba bu sorun olur mu sizde böyle kaçamak yaşadınız mı hiçbir sorun yoktu hep tuvalete yaptı gün boyu çünkü