Kızlar 36 gün önce sezaryen oldum tam dikiş yerinde nohut büyüklüğünde mor bir şişlik var görünce çok korktum enfeksiyon mu kaptı yaram acaba daha önce başına gelen var mı? Yarın sabaha doktoruma randevu aldım ama içim içimi yiyor. Buraya yazayım dedim belki başına gelen vardır. Ağrı batma oluyordu ama çok fazla bir ağrı değildi akıntı falan da olmadı