1 yaşımızı 3 hafta geçti ve bugün oğlum park yatağından kendini atmaya çalışırken yakaladığımız için odasında ki korunaklı çıkamayacağı yatağına geçiş yaptık ama ben hazır mıyım bilmiyorum çok paniğim şu an uykuya geçiyoruz emip biraz sallıyorum ve yatağına koyuyorum kapılar açık baş ucunda kamera da var ama bu hususta şöyle yapsan iyi olur diyeceğiniz şeyler var mı inşallah bıgünleri atlatırız ve gece uykusu bir nebze deliksiz hale de dönüşür alarm mı kursam o uyanmadan gece emzirsem diye düşünüyorum