Kızlar hamileliğimde hemoroid oluştu. Normal doğum yapamadım. Sezaryen yaptım. Ama yine geçmedi. Büyük bir tane var ve ara ara çok ağrıyor şişiyor bazen küçülüyor. Lazerle tedavi edildiğini duydum yaptıran var mı? Yapıldıktan sonra süreç nasil oluyor bilgi verebilir misiniz ?