Allahım beterinden korusun. Oğlum alnını yardı 😞 maalesef estetik yapıştırma olmadı hem çok hareketli, hareketden dolayı açılma ihtimali çok yüksekmiş ve açılma olursa dikmek zorlaşırmış. O an hücre kaybı cok olmasın karar vermemiz gerekiyordu doktorda dikiş atılması lazım kesin dedi kesik çok derindi 😞 sorum şu ki yara izinin azaltmak için krem, bildiğiniz bir yöntem, ilaç varsa lütfen yazın