T-annesi Kızlar 6 gün oldu emziriyorum meme ucum yara oldu mustela krem sürüyorum ama faydası yok demek ki , bu yaralar ne zaman geçer ? Kendiliğinden geçer mi ?
Mavininbiri T-annesi Kendildiginden geçmez bıçak ile kesilmiş gibi olur hatta daha kötü olur git gide emzirmezsiniz. Ben ağlaya ağlaya emzirdim kesilmişti hep kanıyordu kan sütüme de karışıyordu Bebeğim de açtı hep mama veriyordum mecbur. Doktor un verdiği krem bir ise yaramadı başka bir krem aldım oda ise yaramadı sonra bir krem tavsiye etti Eltim(Garmaston pomat) aşırri iyi bir krem gece sürdüm göğsüme sabah yara kapanıyordu emzirebildim artık bebeğimi 200₺ fiyat i çok çok iyi ona devam edeceğim