Merhaba
10 aylık ikizlerim var, üşüttüler, ateş öksürük ve burun akıntısı oldu, biri atlattı ama diğerinin öksürüğü devam ediyor, uyurken öksürüyor ve ağlayarak uyanıyor. Gün içinde ve yatmadan önce izotonik su ile burun temizliğini yapıyorum ama yine de geniz akıntısı oluyor ve balgam rahatsız ediyor. Ne yapabilirim? Tabanlarına zeytinyağı sarımsak kürü uyguladım, sırtına bebek vicks sürdüm, ağrısını alsın diye calpol veriyoruz ki zaten ateşi çıkıyor arada, doktorumuz öksürük şurubu önermiyoruz artık o yüzden kullanmayın dedi, pekmez ve ıhlamur içiriyorum. Vallahi ne yapacağımı şaşırdım