Ogretmen_anneeee Evolvia kullandım 8 ay boyunca ama bebegim son 2 haftadır mama içmiyor biberonu alıyor agzına sonra atıyor . Ne yapacağımı şaşırdım sütüm de az
Miniminim Ogretmen_anneeee hemen biberon başlığını değiş canim ve nispeten şekerli bir mama al bence sma gibi. Yada o biberona kasik maması alıp yap koy ağzına biraz akinca sever önce kaşıkla tattır belki ağzına sokabilirsin
Miniminim Ogretmen_anneeee Ogretmen_anneeee biberona toplu iğne ile bir tane de ek delik acabilirsin ben de yaşadım astım uzulme
Ogretmen_anneeee Miniminim dün gittim bebelac aldım içer mi diye içmedi agladı gece meme diye göğsümle de doymuyor 😔