Arkadaşlar önceden çok sakin çok sogukkanlı biriydim lakin bebegimin sinir krizleri beni mahvetti bi 10 gün boyunca yaptı her aksam öldüm öldüm dirildim şimdi aksam saatleri baslayınca bana bi sinir kaşıntı tarzı birşeyler geliyor heran aglayıp susmayacak tarzında bebegim aglamasın diye kırk takla atıyorum geceli gündüzlü aglıycak susmuycak bayılcak Allah korusun nefesi gidecek diye bir sürü içimden şey geçiyor çok panik oluyorum kendimi yenemiyorum sakinlesemiyorum o uyuyana kadar sırtımdan terler akıyor doktorun verdigi ilacla uyuyor zaten 😔 kendimi çok yıpranmış sanki dünya yıkılmısta altında kalmış gibi hissediyorum bu aralar sürekli carpıntım oluyor bi psikologa gidip sakinlestirici ilac mı istesem ne yapsam nasıl gecicek bu korkularım kendimi nasıl motive edicem nolur bir akıl verin