anneyimben25 Kızlar bebeğimin kilosu iyi fakat doktorumuz kilo alma süreci biraz duraksayabilir ne kadar kilo aldırırsak o kadar iyi dedi cc arttır dedi fakat 120den fazla almıyor 3saatte bir alıyor sizler nasıl arttırdınız
Sedaaksyy anneyimben25 canım 2 saatte bir 90 icirmeyi dene mesela ,3 saatte 120 verme , iki saatte bir 90 90 yap işe yarar bence
Evin14 anneyimben25 benimkide 4 aylık sıcaklardan herhalde içmiyor mama 90 zor bitiyor bende saatlerini kısaltım