İyi akşamlar canım anneler🌸
22 aylık kızım var 4-5 gündür gündüz uykusunu red ediyor krize giriyor ağlıyor 1 saat kesintisiz ağladı ve uyutamdım çok erken değil mi uykuyu bırakması için acaba geçici bir dönem mi yaşayan anneler var mı?(öncesinde mis gibi iki saat uyurdu… şimdi hiç uyku belirtisi yok istemiyor)
Ve acayip sinirli ve agrasifiz aceppp ne kadar sürer bu iki yaş sendromu 🙈