 
Kızlar cuma günü okulda süt ayran içmiş kızım,nezleydi ibirumin zero kullanıyorduk bir de ocean C vit bugün bacaklarda 1.fotodaki gibi başladı dışarı çıktık eve şimdi girdik ki çocuk bu halde..şuan doktorda yok yarın randevu aldım ama bu alerji mi? Daha öncede şüphelenmiştim alerjiden şuan 3yaşında o zaman yaşına girmemişti doktor alerji tüm vücudu kaplar o tepkimedir ek gıdaya demişti bir de testler çıkmıyor erken demişti şimdi şart oldu iyi bir alerji doktoruna götürmek ama eminde değilim birden bu halde görünce endişelendim :(