Gulege2022 Arkadaşlar kayınvalidem erkek bebek 1 yaşından sonra emzirilmez iyi olmaz diyor neden diye sorduğumda eskiler öyle der çocuğun ilerde ağzı kokarmış diyor İnanmıyorum fakat yine de böyle bi şey kulağına gelen oldu mu
Elifinilki Gulege2022 Saçmalıktan başka birşey değil erkek yada kız ne fark eder ya hepimiz insanız tövbe yarabbim ya
Gulege2022 Elifinilki şu an çalışmıyorum büyük ihtimal Kendi bakmak istediği için aklıma girmeye çalışıyor diye düşünüyorum emmeyi bırakırsa kendisi işe başlayacağım çünkü Yine de belki duyan olduysa diye merak ettim
MinionlarinSevgilisi Gulege2022 ne alaka yaa😅ağzı kokmasin diye emzirme derler teri kokmasin diye yeni doğmuş bebeği tuzlarlar.. yani her seferinde daha ne kadar sacmalayabilirler diye düşünüyorum ama onlar hep çıtayı yükseltiyorlar.. siz emzirmeye devam etmek istiyorsanız kimseyi dinlemeyin o çocuğun annesi sizsiniz.