Canım ben kullanıyorum 3 haftadır.
Gazlı ve 10 günde bir kaka yapan bir bebeğim var
İlk hipp, sonra sma optipro, sonra sma combiotic (çok kustu) kullandık hiç biri bebeğime iyi gelmedi bunların hepsini doktorumun tavsiyesi ile kullanmaya başlamıştım en son muayenede similac geçelim deneyelim dedi onuda kullandık gazına iyi geldi ama yine kakasını yapmıyor bu hafta yine başka bir mama ya geçeceğiz mama biraz bebeklerin tercihi oluyor galiba deneye deney bebeğimin sevdiği ve iyi gelen mamayı bulacağım