Kerem_mom Bebeğim 8 buçuk aylık kendim yediriyorum , acaba kendi yemesine nasıl alıştırabilirim onu ? Gösteriyorum elimle , elini ağzına götürüyorum ama benim yemeği ağzına vermemi bekliyor . Tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum
Nilya88 Kerem_mom 1 yaşına gircez biberonunu sulugunu bile bana tutturur ne yaptıysam tutmadı eline ekmek vermek için uzatıyorum agzini uzatiyo sulugunu önüne koyuyorum eline almak yerine egilip içmeye calsiiyo 1 yaşına bir haftası kaldı hala yeni doğmuş bebek gibi kucağımda veriyorum mamasını çok canımı sıkıyor bu durum nasıl aliscak acaba blwnde denedim 1 hafta uğraştım yok inat ediyo agliyo sen verceksin diyo beyfendi
hemsire09 Kerem_mom bebeğim 6.5 aylık ek gıdaya geçtiğimizdeb berii ben yediriyorsam bazen de eline veriyorum mesela biz kahvaltı yaparken eine salatalık ekmek vs veriyorum meyve yedireceksem şeftaliyi örnek dilimleyip eline veriyorum kendi kendine yemeye çalışıyor ekstra sonra ben de yediriyorum başta nasıl alışırsa öyle gider diye ne kadar erken versem kar dedim
minnakin_annesi Kerem_mom 6 aydan beri önünd koyuyorum ben. her yeri batırıyordu elini vuruyordu yemeğe, her yemekten sonra banyo yaptık 2.5 ay. su an yine tam kendi yiyor diyemem hala önüne koyuyorum kendi ne yerse. bazen de elimle ağzına veriyorum. ben çatalla ezip önüne bırakıyorum öyle deneyin bence
minnakin_annesi Kerem_mom ayrıca mama sand kültürüne alıştırın. ister yesin ister yemesin o sandalyede olması gerektiğini bilmeli. yoksa yeme bozukluğu kaçınılmaz
leylasnsy Kerem_mom 5 aylık iken biberonu kendi tutardı tabi bende yanında uzanırdım eline verirdim iki eli ile tutardı. Ek gıda zamanında sıvı gıdalar hariç katıları eline verirdim öyle yerdi. Şükür şimdi çatalı filan kendi tutar yer. Hiç öyle şu yasak filan demedim nasıl yemek isterse öyle yemeye başladı. Şuan 2 yaşında kaşşığı çatalı kendi tutar yer birey gibi sandalyeye otuttururum bide 🤗 küçğklükten alıştırmak lazım bence 🤷🏻♀️