Bebetomveben mamayı yedirdikten sonra 10-15 dk kucağınızda dik tutun öyle yatırın.
Fışkırır şekilde kusuyorsa doktora görünün, ama ağzının kenarından normal bir şekilde çıkıyorsa fazlasını çıkarıyordur. Ama söylediğimi mutlaka yapın. Bebeklerin mide ile yemek borusu mesafesi çok kısa olduğu için mama mideye geçmeden yemek borusunda kalabiliyormuş. Allah korusun uykusunda olursa ani bebek ölümüne yol açabilir Allah korusun tüm yavrularımızı. O yüzden mama yedikten sonra dik tutmak mühim