Svartbabe almayın aldırmayın. ise yaradı diyen onu kullanmasa da öyle geçecekti diş dönemi. bebeğin boğulma riski var. ayrıca bebekler her şeyi ağzına aliyor kolunda veya ayağında olsa da. çocuklarının kırılma olasılığı var. ben tetagil kullanıyorum çok çok olay çıkardığında. onun dışında bu yaşanması gereken bir süreç yapacak bisi yok, bunu kabul etmeliyiz