Ek gıdaya geceli 20 gün oldu çok şükür hiç kabız durumu olmadı fakat son ⅔ gündür ikiniyor gaz çıkartmaya çalışıyor mesela bugün kaka yapmadı bu ek gıda döneminde normal mi? 20 gündur neredeyse aynı şeyleri veriyorum bebeğime bu durum normal mi yoksa ikinmamasi mi gerekir?