Kızlar bebeğim 23 günlük .
emdikten sonra kusuyor doktorumuz fazla geldiği için olabilir korkulacak birşey değil fışkırtma şeklinde oluyorsa ve beyazsa ya da peynirlesmisse korkma dedi okey ama birkaç kere burnundan geldi yavrumun o da korktu gözlerini nasıl açtı aglayamadi bile ellerini açtı korkudan o korkunca üzüldüm gözlerim doldu çok mu emiyor ağzından burnundan geliyor anlamıyorum ki ama hep emmek istiyor çok emse doyar bırakır hrralde ama hep emmek istiyor. Doktorumuz sutumun de iyi olduğunu söyledi doymama ihtimali yok dedi ozman dotdugunu mu anlamiyor yaşayan var mı