Kızlar bugün 2 aylık oldu oğlum ama 2 gündür ömrümü yedi ömrümden ömür gitti sabahın 6 bucugundsn beri ayakta ağlayıp duruyor karnı aç değil gazını çıkarıyor kucağıma aldığım zaman susuyor dışarı çıktığımiz zaman susuyor eve geliyoruz yatiriyorum 10 dakka sonra yine uyaniyo ve ağlamaya başlıyor gözleri uykusuzluktan kip kirmizj oldu. Sirnakta yaşıyoruz Allah kahretsin ki sabah beri ne elektirik ne su var evi bok götürüyoe eşim denecek adam defolup gitti bı boka yaramiyor ne çocuk ne bı ise faydası var bıktım artık gerçekten bugün hele daha çok bıktım atak donemimiymis ne iller bı dönemse gerçekten sabah beri öldüm öldüm 😔napayım Allah aşkına bı akıl verin