, Kızlar iyi akşamlar sizlere bir şey sormak istiyorum 2-3 hafta öncesinde bacaklarımda morluklar gördüm ve bu morluklar 4 gün içerisinde fazlalaştı ama sadece bacak bölgelerinde vücudumda herhangi bir morluk olmadı korktuk hemen dahiliye gittim tahliller yapıldı kan tahlili sadece geniş bir kan tahlili yapıldı Ama kan tahlillerimin hepsi temiz çıktı demirin biraz eksik düşük çıktı Onun dışında her şey normal çıktı Doktor politik kullanmamı söyledi Bu arada hamile değilim emzirmiyorum yani kızımla çocuğumla bir bağlantım yok sizlere yazmak istedim biraz sabır morluk falan yoktu bugün bacaklarımda iki tane morluk daha keşfettim bu konuda bilgisi olan var mı