Zeyzey20 gazı var. Normal bir durum üzülmeyin. Kızım da çok ıkınırdı o dönemler. Ama gazlı bir bebek olunca yapacak bir şey yok maalesef.sen gazı çıktı sanıyorsun ama bağırsaklarında gaz var.
Karnına masajlar yapın . 3.ayında geçecektir inşallah.
Gazı olduğu zamanlar sancısını bastırmak için emmek ya da beslenmek ister. Ama çok sık beslemeyin o da gazını artırıyor