Sybabys Bebeğim bugün sürekli kusuyor ve koyu kıvamlı muhallebi gibi sebebi nedir korktum çok ve balgamlı gibi kusmuk. 3aylıkkk? https://www.hizliresim.com/30wplkc
Esen3535 Sybabys benm kızım 1 yaşında ama 2 hafta önce o şekilde kusuyordu fiskirarak ishalde olmuştu bağırsak enfeksiyonu olmus ilaçla gecti tbi ishal diyeti 10gunde anca azaldi
Aybersa Sybabys merhaba geçmiş olsun , doktora götürun en iyisi , oğlum çok kustugu zaman , 7 8 den fazla ise muhakkak bir sebebi vardır dedi doktor
Sybabys MelisaGoktugMommy evet normalde kusması var ama bu sekılde normal değil normal olmayan bişey var
Buse18062 Bir doktora götürün bence biraz fazla gibi , en azından muayene ederler içiniz rahatlar sizinde