Bende yeni doğum yaptım benmde göğüs ucum yoktu ve yara olmuştu emzirirken ağzıma tşört koyup emziriyodum dişimi sıka sıka. Nacizane tavsiyem olucak bende işe yaradı, cevizin kabuğunun içine balmumu eritip koyun soğuyunca parmağınızla delik yapın emzirmeden sonra onu koyun göğüs ucunuza 3 4 güne toparlar inşallah ama emzirmeden önce mutlaka yıkayın. Birde aventin göğüs kalkanları var onlardan alıp gün içinde kullanabilirsin o bölgeyi nemli tutuyor yumuşatıyor.