Dbe1506 Nilya88 herkes taşındıktan sonra başlıyor demiş ama kaynanam daha taşınmadan kat kurası çekildikten sonra kredi ödemeye başladı nasıl oluyor taşındıktan sonra ödeme merak ettiğim için soruyorum yanlış anlamayın
urazinannesiii Dbe1506 baya uzun bir süreymiş. Oğlum askere gidip gelir ev çıkarsa borcu bitene kadar 😀
Dbe1506 urazinannesiii aynen 😂😂ama kredi düşük olursa kira niyetine ödemek daha rahat olur sonunda ev size kalıyor sonuçta ama kira bi evde oturmak çok kötü ya bende kiradayım gerçekten zor
urazinannesiii Nilya88 ay keşke toplu para geçse elimize de önden daha çok verip taksit yılını düşürebilsek
urazinannesiii Dbe1506 biz de Aydın Germencik teyiz bizim miktarda aşağı yukarı aynı olur heralde yakın ya 😀
Dbe1506 urazinannesiii valla sormak lazım aslında il il değişiyormu diys hiç bilgim yok ama hemen hemen aynı olur dediğiniz gibi ☺️
urazinannesiii Dbe1506 evet ya en azından kendi evime para ödüyorum derim. Bir değişiklik istesem kafama göre yaparım. Kira da olunca duvara bir çivi bile çakmak çok zor
Dbe1506 Saafie amin Allah razı olsun inşallah çok teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏻🥰
Dbe1506 urazinannesiii ay aynen yaa biz eşimle çok hayal kurmuştuk evde çok eksik var mesela 2 tane tablo var sadece kendi evim olsa heryere fotoğraf asarım özel bi köşe yaparım falan kirada olunca içimden gelmiyor zaten
urazinannesiii Dbe1506 bende öyle valla. Oğlumun odası rafı olsun arabalarını dizeyim isterim hep ama yapamıyorum maalesef
Dbe1506 urazinannesiii hayırlısı olsun zamanı gelince bütün herşeyi hallederiz inşallah Allah sağlık versin 🙏🏻🥰
bglm RedFlower_ konut bedeli %12 si peşin istenılıyor gerı kalan taksıte bölünüyor 6 ayda bır zam gelıyor fıyat degısıyor ödeme