Kızlar merhaba bebeğime sma optipro kullanıyorum. Bu sıralar mamasını içmiyor. Mamasında değişiklik yapmayı düşünüyorum. (Kronik pisigimiz olduğu için ek gida olayımız da biraz sorunlu.) Humana mama nasıl bilgisi olan varsa çok sevinirim. Mama önerinizi bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim 🦋💕