sssiln rezene doktorlar önermiyor, kimyon çayı deneyebilirsiniz onun dışında şimdi tam zamanı incir de güzel süt yapar (tabii her vücut farklı ama) bir de bol su bana doktorum özellikle her emzirmeden sonra 2 bardak su iç demişti sonraki emzirmeye kadar vücut onu süt üretiminde kullanıyormuş. En önemlisi “kucağa alma alışır” tayfasina asla kulak asma eğer evinde insan yoksa müsaitsen çıplak tenine bebeğini yatır bol bol ten tene temas halinde olun, bebeğine temasın bile sütünü arttırır Rabbim şifasını versin tez zamanda inşaAllah🙏