ebru_dgs Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık tırnak batması oldu doktor krem verdi geçmezse antibiyotik başlarız dedi başına böyle bir durum gelen var mı ?
Kurbaganinannesi ebru_dgs ben de yaşadım 2 aylıkken tırnağını kestim hem de kökten değil azıcık baktım şişmiş kızarmış sonra takip ettim indi şimdi kenarları minicik sarı sarı olmuş iltihap yaptı demek kii
Lamiya Canım benimde oldu ayak baş parmağı ve hala oluyor 6 ay 23 günlük köşelerini kesmen lazm doktor direk krem veriyor ve hiç birşey yaramıyor kendiliğinden geçiyor zaten