Deletedmom_73 Kızım 1 yaş 8 günlük 2 gündür ateşi vardı 38 37 derecelerde bugün ateşi normale döndü dünden beri fark ettim vücudun da kızarıklık var bacağında yüzünde kolunda sizce bu neden olabilir 🥺