Venusum Yanağın da egzama ckti uzun zaman oldu hala gecmedi arada kabarıyor doktoruna sordugmda teni cok beyaz ondan da olablir dedi kakasi mukuslu 2 3 kere kan gordum fakat makat çatlağımz var napicam bilmiyorm yanağı icin ilac bile vermedi mama meme gidiyorz ozelljle su ara mama .sut ve sut ürünü tüketmeyp takip etsem diyorm ama mama veriyorm cozemem .cok uzuluyorm yanağı baya kotu oluyor sanrm alerjik ve doktor sansmz yok kucuk bir ilcedeym ne onerirsnz sutum de cok yok alerji mamaları tadi nasl ya yemezse bu arada kilo alımı iyidi ama 3. Ayda durdu 🥺
bbaycar Venusum alerji maması kullanmanız lazım Normal mama tetikleyebilir daha Yanağını da düzenli olarak nemlendirmeniz lazım sabah aksam Egzamanın caresi diyetten ziyade nemlendirme
Zeynepeymen Venusum eğer alerjıkse mama vermenız daha tetıkler egzamayı, alerjık mamaları var progemın as die yanagındakı egzamaya gelıncede kortizonlu kremle gecıyor onuda anca doktor yazıyor bizimkisi öle gecti
Senna20 Yanağı için bebek vazelini kullanabilirsiniz.benim bebeğimin de olmuştu doktor bebek vazelini önerdi kullandım bir kaç güne gecmisti
Humeyraaaa Süt ve süt ürünleri bide yumurta yeme kuru yemiş yeme piskuvi bile yeme paketli hiç bir gıda sonra sabah akşam mutlaka hirperalerjik mustelanin kremini kullan hep nemli olsun ılık dus dalın ürünlerinden uzak dur bide deterjanı sıvı bebek deterjanı olsin Allah sifa versin geçiyor ama üzülme
bbaycar Venusum hayır, benim eşimin yüzünde de egzama var, acı yapmaz ama kaşınıyor olabilir. Düzenli nemlendirirseniz kaşınmaz da. Soğukta kalan kuruyan ellerimiz de kaşınır mesela aynı onun gibi. Nemli oldugu sürece sıkıntı olmaz.
Venusum Zeynepeymen tek bir bölgede war parmak ucu kadar alerjiden mi yoksa xildi mi hassas nasl anlrm
Burcin1706 Benim kızımında yüzünün tamamı kabarmıştı doktorumuz şampuanı değiş demişti dalin kullanıyordum mustelaya geçtim bir kaç güne düzelmişti yüzü
Zeynepeymen Venusum kakasını hırlamasını huzursuzlugunuda takıp edın bunlarda varsa büyük ihtimal alerjı
Venusum Zeynepeymen huzursuzluk yok kaka da mukus var arada kan da var ama makat çatlağı vardi ondan da olablir ama gaz olmadığı sürece neşeli bir bebek