Mmc_sirin https://resimyukle.io/r/i12zvXhwhJ kizlar bu testi saat 1 de yapmistim tek cizgiydi attim cope copu bosaltcakken baktim cok hafif gorunuyor sanki yoksa normal mi negqtifmidir
Deletedmom_33 Mmc_sirin testte yazar 30 muydu 10 muydu hatırlamıyorum ama.cikan değeri dikakte almayın diye
Mmc_sirin Merveeemeeliss insalah degilimdir tamamen benim esekkligimden oldu varsada off bebegim daha 4 aylik cildircam
Poyrazin_annesii Yok gıbı ztn test yapınca hemen 2 cızgi olması gerekıyor. Sız bıde çöpe fln atmışsnz Baya zaman gecmış aradan