Tazemom Bebeğim 5 gün sonra 5 aylık olacak. 4. Ayda 880 gram aldı dün tartıldı 220 gram almış. Memeden sonra doymadığını düşünüyorum özellikle akşam saatlerinde yetmiyor çok ağlıyor çekiyor çekiyor gelmiyor yutkunmuyor hiç. Gündüz bi sıkıntısı olmuyor sakin ve mutlu yutkunduğunu duyabiliyorum. Akşam 8 de uyudu bende 12 de sağdım ikisinden toplam 60 cc çıktı o da yarım saat sağdım. Acaba yok mu sütüm? 5. Ay için 200 gramın normal olduğunu söyledi ebe. Mama vermeli miyim çocuğum akşamları çok ağlıyor. Hergün kaka yapıyor ama çişi sıcaklardan dolayı azaldı epey. Millet sızdırmayan bez ararken benim bebeğim sadece önünü ıslatıyor.
Ynctlgtmn Tazemom doktora danismadan mama vermeyin bence kilo alimida normalse doktora söyleyin o zaten size oneride bulunur