findiginannesi_ Kızlar o kadar zor bi süreç ki 4 gündür perişan çocuk sürekli ağlıyor .ateşi var .emmek istemiyor.diş kaşıyıcı aldım ama ağlamaktan onu da istemiyor .meyve süzgeci alsam işime yarar mı acaba
Yuyu05 findiginannesi_ meyve süzgeci çok işe yarıyor içine serin sert meyve koyuyordum baya rahatlatıyordu birde karanfil yağı aktardan almıştım
Aycan1419 findiginannesi_ denemekten zarar gelmez bnce bide içine elma koy 5 aylık zaten sadece suyunu edebilir bisey olacağını sanmam sert olur hani içindeki kanun ısırmak hoşuna gider
Ayazmom1 findiginannesi_ 1tatlı kaşığı zeytinyağına ⅗ damla karanfil yağı damlatıp dolapta soğumaya bırakın daha sonra parmağınızla bebeğinizin damağına sürün çok rahatlatıyor
findiginannesi_ Gizemlim Canım zeytinyağı buldum karanfili ezdim 1 gece dolapta bekletecem .sonra o yağı süzecek miyim
Gizemlim findiginannesi_ parmaginlada sürebilirsin canim bende bugun ilk kez yaptim o sekilde uyguladım bide o meyve suzgeclerine yogurt koyup dondurun o da rahatlatiyormus soguk oldugu icin. Tabi ek gidaya gectiyseniz
Yuyu05 findiginannesi_ salatalık ve mandalina dilimlerini aşırı dondurmazdim ama.evet yarım saat 1 saat bekletir koyardım
findiginannesi_ Gizemlim Yok canım ek gıdaya geçmedik henüz 15-20 gün var geçmemize hemşire de bişey demedi henüz
Denizanasi92 findiginannesi_ anne sütünü dondurup veriyorlardı o zaman onu deneyin bence küçük buz kalıplarında dondurup içine koyuyordu instagramda bir anne
Aycan1419 findiginannesi_ eline havuzda verebilirsin bn çok hırslarını zamn havuç veriyorum eline oda baya oyalıyor
Gizemlim findiginannesi_ süzme canım yaglı olan kısıma parmaginı batir damagina sür bebegin. Karanfil icinde kalsin yani