Bebeklerim 33+5 te doğdular. Şuan 2 aylıklar. Birisi 2 aydır yoğun bakımdaydı. Eve yeni geldi. Evdeki bebek sessiz sakin uyumaya alışmıştı. Şimdi ikizi gelince aynı odaya koydum ama sürekli birbirlerini uyandırıyorlar. Bennde farklı odalara yatırdım ve çok zorlanıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz? Birbirlerinin ağlamalarına uyanıp ağlıyorlar mı?