1 aylık bebeğim emzirirken hem emmek istiyor hem ağlıyor biraz emdikten sonra dün 1 kerede köpüklü kaka yaptı interneten araştırdım biraz önsüt çok emdiği için yazıyor 6 saate bir göğüs değiştirerek emzirin süt tamamen boşalsın yazıyor ben her emzirdiğimde farklı göğsümü emziriyordum bu önsütün bitip diğer sütün geldiği nasıl anlaşılır. Siz bebeklerinizi nasıl eöziriyorsumuz acaba kafam çok karıştı etrafımdakilerde bebek zayıflıyo frlan diyolar kafam karıştı.