Çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda kavuşursunuz. Benimki ikizdi 33+5 te doğum yaptım. Bebeklerimden birisi çok ufaktı 1100 gr doğdu. Kilo alsın vereceğiz dediler. Sonra bağırsak enfeksiyonu oluştu beslenmesini kestiler. Enfeksiyonu geçince yavaş yavaş süt verdiler. Beni beslenmeye çağırdılar ama diğer bebek olduğu için gidemedim biz başka şehirdeyiz hastane başka şehirde çünkü. 1920 gr olunca da bana verdiler. Tam 2 ay kaldı hastanede. Diyeceğim şu ki inşallah en kısa zamanda beslenme aşamasına geçer hızlıca kilo alır. Her bebek farklı o yüzden sizinki belki daha kısa sürede toparlar, benim kızım nazlı biraz çünkü. İyi düşünün bu süreçte moral çok önemli.