Gizemeee Arkadaşlar merhaba öğlen 12de diş çekimim oldu doktorum 3 saat emzirme ilk sütünü sağ at demişti. Saat 5 gibi meme boşalana kadar sütüm belime kadar akmış sağmamıştım daha. Gece 11 gibi emzirdim sağmadan çünkü akmıştı zaten süt. Sizce sorun olurmu