Bicolog Herkese merhabalar, 2.5 aylık bebeğim var gündüzleri uyurken hep sallanmak istiyor başından ayrılamıyorum. Durum böyle olunca benim bütün işlerim yarım kalıyor. Ne yapmalıyım sizce ?
ayseozcil Bicolog benim kızımda öyleydi sabahlara kadar sallardım 3 aylıkken bıraktırdım suan 8 bucuk aylık asla sallamıyorum yerine koyuyorum uyuyor, gittiğimiz her yere ana kucagı götürdügümü bilirim cok zor oluyor gercekten
Buse18062 Bende 4. Aya kadar aynıydım hatta hala aynıyım. Yere bıraktığım an uyanıyor. Çok şükür 4. Ayı doldurdu , bir eğitmenle uyku eğitimine başlayacağız. Yani 4. Aya kadar yapacak pek bişey yok maalesef, ben çok denedim saklamayı bırakmayı ama olmuyor
ayseozcil LadyMarmelatte benim kızımın şöyle bi huyu var hemen herseye adapte oluyor cok zorlanmadım ben aslında emerken yada mama içerken direk uyuyor zaten yatagına koyuyorum piş piş açıyordum biraz poposunu piş pişliyordum o ara uyumuş oluyor zaten