Kızlar bi arkadaşım 2 yaşındaki bebeğine kullanıyor primada kullandım neredeyse onun kalitesinde dedi bana. Ben sleppy natural ve extra olarak kullandım baby turco da kullandım hepsi kaka taşması yapiyo 5 dakika içerisinde ama uygun fiyatlı diye bunları tercih ettim malum her şey çok pahalı…Önlem bebek bezjnin ne kadar olduğunu bilmiyorum ama sizinde tecrubelerinizi merak ediyorum kızım şu an 8 kilo elimde goon bez var 9 kilo aralığında olan onu da bi denerim tabi almadan önce oluyor mu diye ama .Ben kullanan anneler varsa tasma çiş kaka ya da pamuklara dışarı çıkıyor mu