Aysen58 merhaba bulduğum bir kreşi aradım eğer zorunlu değilsem Eylül Ekim ayında başlatmamı istemediler . Bu sene hastalık bakımından ağır geçecek devamlı hasta olmasın mart Nisan gibi başlatın derim, demişti kreşin sahibi . Aslında çok mantıklı geldiği için vermedim . Bu sene iyileşemeyen kreş çocuklarını görünce iyi ki vermemişim dedim:/ şimdilik oyun gruplarıyla idare ediyoruz bakalım .