Niloya006
Birincisi en iyi kilo aldıran mamadan ziyade bebeğin ayda ne kadar kilo aldığı önemli. İkincisi de ben 1 aylık olduğu zaman 3 saatte bir emzirmiyordum daha kısa aralıklarla emziriyordum yani arada mama veriyormuşsunuz mama yine kadar veriyorsunuz bilmiyorum ama yine de bir aylık bebek daha sık aralıklarla beslenmeli. Üçüncüsü bebeğinizin çişli bez sayılarına bakın doyup doymadığını oradan anlayabilirsiniz, emerken bebeğinizin yutkunup yutkunmadığına bakın yani zaten süt inerken siz onu hissedersiniz, ilk aylar bebeklerin aranması çok normal çünkü emme refleksi ile doğuyorlar, eğer göğüsleriniz kanayacak kadar ağrımıyorsa emzirmeye direnmenizi öneririm meme uçlarındaki acıyı almak birçok yöntem var onları uygulayabilirsiniz.
Beşincisi de şimdi şu mama çok iyi kilo aldırır bu mama çok iyi kilo aldırır diye bi şey yok bu çocuğun yapısı ile alakalı. Zaten ayda en az 600 gramla 1 kilo arası alması bebekler için normal başkasının dediğine bakmayın. Siz sağlıklı olmasına bakın bir bebek zaten ayına göre ne çok düşük kiloda olmalı ne çok fazla kiloda olmalı. Doktorunuz size tamam bebeğinin kilosu iyi dediyse olay orada bitmiştir.