Yaklaşık 15 gündür çok çok kötü bir şey edindi etini koparıyorlarmış gibi ağlıyor bas bas bağırıyor. Ve başka bir durum ise oğlum uykuyu sevmez doğdu doğalı ama bu aralar sanırım düzen gibi bişey oluşturdum gibi buna da düzen mi denir bilmiyorum ama şükür buna da öğlen 4 gibi yatıyor her gün 6 gibi kalkıyor gece de 12 diyince uyuyor dediğim gibi şükür diyorum çünkü sabah ezanina kadar uyumazdi. Ama şöyle bir sıkıntı oldu 12 de uyuyor gece 3 buçuk 4 gibi yine bas bas bağırarak ağlayarak uyanmak istiyor zor sakinlesiyor ama o uyandığı saatten 5 buçuk 6 ya kadar uyumuyor yaklaşık 15 gündür bu şekilde asla anlamıyorum nedenini azı dişleri mi çıkıyor yoksa atak mı böyle yapıyor bilmiyorum bu ağlamaları efsane başımı zonklatıyor normal ağlama değil Allah’ım ne zaman geçecek yenidoğan bebek gibi oldu 🤦